Bedo Sabina
Mai multe idei de la Bedo
harry

harry

Harry :)

Harry :)

harry and his birdie tattoos

harry and his birdie tattoos

tumblr_mf8hahlEtW1ruh1qno1_500.png 500×700 pixels

tumblr_mf8hahlEtW1ruh1qno1_500.png 500×700 pixels

Harry Styles

Harry Styles

Harry Styles One Direction

Harry Styles One Direction

Sooo... The fact that over 2K of you all are interested in my pins kind of makes me happy. I haven't really told you all recently but I wanted to say a massive thank you to everyone who follows me not only on this board, but all of my others, too. X

Sooo... The fact that over 2K of you all are interested in my pins kind of makes me happy. I haven't really told you all recently but I wanted to say a massive thank you to everyone who follows me not only on this board, but all of my others, too. X

Day 3: I love them because they can always put a smile on my face, no matter how bad my day was.  :)

Day 3: I love them because they can always put a smile on my face, no matter how bad my day was. :)

HOLY CRAP YOU GUYS I have 600 followers. WHAT like really 600 people follow me!? I jut pin what I like and get followers. That's insane. So thank you to all of you guys and I love you!!!!

HOLY CRAP YOU GUYS I have 600 followers. WHAT like really 600 people follow me!? I jut pin what I like and get followers. That's insane. So thank you to all of you guys and I love you!!!!

One direction is like legit 30 minutes away from me like now they are in Toronto and I am freaking out cuz they are close to me but I can't see and I am gonna cry

One direction is like legit 30 minutes away from me like now they are in Toronto and I am freaking out cuz they are close to me but I can't see and I am gonna cry