Explore Funny Quotes For Teens, Teen Sayings, and more!

Explore related topics

.

YUP and then it lasts for like another hour and your just like shut up i don't care if the stupid batteries low andwhen you say that it suddenly dies. Reposting this with a dying phone.

Teen post #4208

OR brushing teeth and your hair falls right as you spit!<<<yessss, I hate it when that happens

all the time

I have to be really comfortable with someone before I let them hear me crunch my food - yea im weird i know

Lolol

I hate it when this happens, my mom askes something then I reply and i get yelled at for talking back then but when I'm quiet i at yelled at for not question!

I do this

I do it all the time! Even on my phone when I accidentally tap something.

Lol

Glad im not the only one! lol haha first time I read this I thought it said seeing another teenage and thinking thank god I'm not the only one. Lol <<<< it’s true, and it feels good to know that you’re not the only one

Hahaha so true

Teenager Post *phone vibrates at home* you can barely hear it. *phone vibrates at school* FREAKING EARTHQUAKE!

It can never be unseen

OMG THAT IS SOOOOOO FUNNY! Now, whenever i use that symbol, i will think of a weirdo that is dragging his itching butt across the floor.

Or when you have something very good to say but you word it very confusing and everyone things you're dumb, ME ALL THE TIME!!

Welcome to my awkward life. ♡, i hate it when this happens, ugh! it jst makes me soo mad

So so true!

that awkward moment when a package says "easy open" and you end up using scissors a knife, a hammer, a gun and a lightsaber trying to open it

About me

Teenager post: when you're in bed and you can't sleep so you just lay there making mental movies of perfect scenarios in life

always haha

That dirty look you give something after tripping over it. So true!

Admit it

Admit it<<<< even tho I always have like 2 at most lol I don't wanna spend 4 bajillion dollars on random stuff

I did go in order for awhile, but that got too boring xD

Can be funny.Until your teacher throws a stack of papers at your friend who was just sitting quietly. I'm this kid

Gotta add a little sass~

Dear Teacher, if the bell doesn't dismiss me, then the bell doesn't decide when I arrive.Case Closed>>>>> Next time a teacher says that the bell doesn't dismiss the class, tell them this.

Pinterest
Search